Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026
24.9 C
Rhodes

Απεργούν οι εργαζόμενοι του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου στις 21 Μαΐου

Στην 24ωρη Πανυπαλληλική απεργία που προκήρυξε η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στις 21 Μαΐου 2024 ενάντια στην οικονομική εξαθλίωση των εργαζομένων, συμμετέχει ο σύλλογος εργαζομένων του  Νοσοκομείο Ρόδου 

Εργαζόμενοι που έπειτα από τα μνημόνια συνεχίζουν να λαμβάνουν κατά 40% μειωμένες αποδοχές χωρίς δώρα Πάσχα, Χριστουγέννων και αδείας, ενώ συγχρόνως εργάζονται κάτω από εξαντλητικές συνθήκες λόγω των τεράστιων ελλείψεων προσωπικού. Αναφορικά η έλλειψη προσωπικού στο Γ.Ν. Ρόδου υπολογίζεται στο 45 – 50% σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.

Είναι πλέον σκληρή καθημερινή πραγματικότητα πως οι εργαζόμενοι δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στην κάλυψη των αναγκών τους με τον πληθωρισμό να τους ασκεί ακόμη μεγαλύτερη πίεση σε συνδυασμό με τη κυβέρνηση που όχι μόνο αδιαφορεί αλλά απαξιοί χρησιμοποιώντας τα αισχρά επιχειρήματα της ατομικής ευθύνης και της ανοιχτής αγοράς εργασίας.

- Advertisement -spot_img

Διαβάστε Επίσης

- Advertisement -spot_img

Περισσότερα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisement -spot_img

Πρόσφατες Ειδήσεις

- Advertisement -spot_img