Τα όρια και της ελάχιστης πλέον σοβαρότητας είναι αυτά που έχουν ξεπεραστεί προ πολλού από την Χρύσα Καραγιάννη.
Αντί απάντησης σε Δελτίο Τύπου που έδωσε προ ολίγου στη δημοσιότητα η κα Χρύσα Καραγιάννη, όπου ισχυρίζεται διαστρέβλωση των λεγομένων της, παραθέτουμε αυτούσια την στιχομυθία που είχε σε ραδιοφωνική συζήτηση με τον δις καταδικασμένο από την Δικαιοσύνη Αντώνη Μαρτίνη για τα αδικήματα της συκοφαντικής δυσφήμισης και της εξύβρισης κατ’ εξακολούθηση, στην πρώτη εκπομπή αμέσως μετά την καταδίκη του.
Το δε ερώτημα που τέθηκε στην κα Καραγιάννη από τον καταδικασθέντα δημοσιολόγο Αντώνη Μαρτίνη αφορούσε σαφέστατα την καταδίκη του, «τα προσωπικά του γεγονότα», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε:
– Αντώνης Μαρτίνης: Νομίζω ότι η κυρία Καραγιάννη ήταν η μόνη η οποία κάτι είπε, ε; Για τα γεγονότα. Κυρία Καραγιάννη, καλημέρα.
– Χρύσα Καραγιάννη: Καλημέρα. Προσπαθώ να αντιληφθώ για ποια γεγονότα μιλάτε κύριε Μαρτίνη. Για να μου θυμίσετε σας παρακαλώ.
– Αντώνης Μαρτίνης: Για τα γεγονότα τα προσωπικά, τα δικά μου γεγονότα.
– Χρύσα Καραγιάννη: Αχά, ναι. Η αλήθεια δεν είναι ευχάριστη. Η ελευθερία του Τύπου, η ελευθερία του λόγου, νομίζω ότι καταπατείται στη χώρα μας. Δεν είναι τυχαίο ότι έχουμε τόσο χαμηλή θέση στην ελευθερία του τύπου από τότε που μας κυβερνούν.
Από την παραπάνω στιχομυθία, είναι σαφές σε τι ακριβώς αναφερόταν η κα Καραγιάννη και τι ακριβώς υπερασπίστηκε με τα λεγόμενά της.
Συνεπώς κανένας δεν αδικεί την κα Χρύσα Καραγιάννη.
Είναι η ίδια που αδικεί τον εαυτό της.
Με αυτά που λέει, με αυτά που κάνει και κυρίως με την εκ των υστέρων ατυχή προσπάθειά της να μαζέψει τα ασυμμάζευτα.
ΥΓ: “Αποδελτίωση” λέγεται κυρία Καραγιάννη η αποτύπωση του δημόσιου διαλόγου και όχι “παρακολούθηση”. Έτσι, απλώς επειδή διατελέσατε και Βουλευτής.





