Σάββατο, 27 Ιουνίου, 2026
23.8 C
Rhodes

Προχωρά η δημιουργία του ακτινοθεραπευτικού κέντρου Ρόδου.Έργο σταθμός για τη δημόσια υγεία στα Δωδεκάνησα

Μια απόφαση που αλλάζει τα δεδομένα για τη δημόσια υγεία στη νησιωτική Ελλάδα έλαβε η Περιφερειακή Επιτροπή Νοτίου Αιγαίου, εγκρίνοντας ομόφωνα τη σύναψη προγραμματικής σύμβασης για την ανέγερση και τον εξοπλισμό του Ακτινοθεραπευτικού Κέντρου Δωδεκανήσου.

Η σύμβαση υπογράφεται μεταξύ της 2ης ΔΥΠΕ Πειραιώς και Αιγαίου, της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου “Ανδρέας Παπανδρέου” και αφορά την κατασκευή νέας πτέρυγας στο νοσοκομείο, όπου θα στεγαστεί το κέντρο.

Το έργο, που περιλαμβάνει και την προμήθεια του απαραίτητου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού, θεωρείται από τα πιο σημαντικά για το νησί και την περιοχή, καθώς θα δώσει τη δυνατότητα στους καρκινοπαθείς των Δωδεκανήσων να υποβάλλονται σε θεραπείες χωρίς να χρειάζεται να μετακινούνται σε νοσοκομεία της Αθήνας ή άλλων μεγάλων πόλεων.

Με την ολοκλήρωσή του, η Ρόδος θα διαθέτει ένα σύγχρονο ακτινοθεραπευτικό τμήμα, ικανό να καλύψει τις ανάγκες όχι μόνο του νησιού, αλλά και των γύρω νησιωτικών περιοχών, μειώνοντας σημαντικά την ταλαιπωρία των ασθενών και των οικογενειών τους.

Υπενθυμίζεται ότι πριν από δύο μήνες ο περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος είχε ανακοινώσει την ολοκλήρωση του φακέλου για τη χρηματοδότηση του έργου, επισημαίνοντας ότι η δημιουργία του ακτινοθεραπευτικού κέντρου αποτελεί χρόνιο αίτημα της τοπικής κοινωνίας και πράξη ουσιαστικής στήριξης προς τους ανθρώπους που δίνουν τη μάχη με τον καρκίνο.

Η σημερινή απόφαση της Επιτροπής θεωρείται καθοριστικό βήμα για να ξεκινήσει η υλοποίηση ενός έργου ζωτικής σημασίας για τη Ρόδο και τα Δωδεκάνησα — ενός έργου που φέρνει την ελπίδα της θεραπείας πιο κοντά στον τόπο των ανθρώπων που τη χρειάζονται.

- Advertisement -spot_img

Διαβάστε Επίσης

- Advertisement -spot_img

Περισσότερα

- Advertisement -spot_img

Πρόσφατες Ειδήσεις

- Advertisement -spot_img