Πέμπτη, 25 Ιουνίου, 2026
24.3 C
Rhodes

Παραιτήθηκε από διευθυντής του Ανδρουλάκη ο Γιώργος Παπαβασιλείου – Είχε κάνει αποθεωτικές αναρτήσεις για Μητσοτάκη, Δένδια, Δημητριάδη

Την παραίτησή του υπέβαλε το Σάββατο ο Γιώργος Παπαβασιλείου, μόλις μία ημέρα μετά τον ορισμό του στη θέση του επικεφαλής του γραφείου του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Νίκου Ανδρουλάκη,

 

Υπενθυμίζεται ότι σε αναρτήσεις του στα social media το 2020 αποθέωνε τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, αλλά και τον Γρηγόρη Δημητριάδη.

- Advertisement -spot_img

Διαβάστε Επίσης

- Advertisement -spot_img

Περισσότερα

- Advertisement -spot_img

Πρόσφατες Ειδήσεις

- Advertisement -spot_img