Έπειτα από αρκετά χρόνια, το Χριστουγεννιάτικο Χωριό επιστρέφει στην Πλατεία Δημαρχείου. Η Δημοτική Κοινότητα Ρόδου, στη συνεδρίαση της περασμένης Παρασκευής, ενέκρινε το αίτημα της ΔΕΡΜ.Α.Ε. για την παραχώρηση του χώρου από τις 3 Νοεμβρίου 2025 έως και τις 10 Ιανουαρίου 2026.
Υπενθυμίζεται ότι τα τελευταία χρόνια το Χριστουγεννιάτικο Χωριό φιλοξενούνταν στο πάρκο του Θέρμαι. Ωστόσο, το επόμενο διάστημα πρόκειται να ξεκινήσουν εργασίες ανακατασκευής πεζοδρομίων και ασφαλτοστρώσεις, γεγονός που καθιστά αδύνατη τη φετινή διοργάνωση εκεί.
Παράλληλα, σύντομα αναμένεται να ξεκινήσει ο στολισμός της πόλης και των συνοικιών, ενώ ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στα χωριά. Συνολικά, η δημοτική αρχή προετοιμάζει ένα πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων, με στόχο να επικρατεί ζωντάνια και εορταστικός παλμός καθ’ όλη τη διάρκεια των γιορτών.





