Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026
28.7 C
Rhodes

Ναβροζίδης: «Δόξα τω Θεώ, παραμένουμε ισχυροί και ελεύθεροι – Τιμούμε όσους έδωσαν τη ζωή τους για την Ελλάδα»

Σε ένα μήνυμα με έντονο συμβολισμό και ξεκάθαρο πατριωτικό χαρακτήρα, ο Αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Χαράλαμπος Ναβροζίδης, τοποθετήθηκε μετά την ολοκλήρωση της παρέλασης στην Κω, αναδεικνύοντας τη σημασία της ελευθερίας και της εθνικής ενότητας σε μια περίοδο διεθνούς αστάθειας.

 

Όπως δήλωσε, «σε μια εποχή που επικρατεί μεγάλη αστάθεια και οι λαοί ακόμα λύνουν τις διαφορές τους με τα όπλα, εμείς δοξάζουμε το Θεό που παραμένο Χ.υμε ισχυρΝαβροζίδης: «Δόξα τω Θεώ, παραμένουμε ισχυροί και ελεύθεροι – Τιμούμε όσους έδωσαν τη ζωή τους για την Ελλάδα»οί και ελεύθεροι».

Ο κ. Ναβροζίδης στάθηκε ιδιαίτερα στη θυσία των προγόνων, τονίζοντας πως η ελευθερία δεν είναι δεδομένη, αλλά αποτέλεσμα αγώνων και θυσιών που διαχρονικά καθόρισαν την πορεία του Έθνους.

«Τιμούμε σήμερα όλους αυτούς που με το αίμα τους και τους αγώνες τους έδωσαν μάχη για την ελευθερία», ανέφερε χαρακτηριστικά, στέλνοντας παράλληλα μήνυμα ενότητας προς όλους τους Έλληνες.

Κλείνοντας, ευχήθηκε «Χρόνια πολλά Ελλάδα, χρόνια πολλά σε όλους τους Έλληνες», υπογραμμίζοντας την ανάγκη διατήρησης της ιστορικής μνήμης και της εθνικής συνοχής

- Advertisement -spot_img

Διαβάστε Επίσης

- Advertisement -spot_img

Περισσότερα

- Advertisement -spot_img

Πρόσφατες Ειδήσεις

- Advertisement -spot_img