Το συμβούλιο της κοινότητας Γενναδίου συνεδρίασε στις 8 Ιουνίου και ζητά από τον Δήμο Ρόδου ν’ απονεμήθει στον Υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη καθώς και στον διοικητή της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας Πειραιώς και Αιγαίου κ. Χρήστο Ροϊλό τιμητική διάκριση για την βοήθεια τους στην δημιουργία και ανάπτυξη του νέου Κέντρου Υγείας στη Νότια Ρόδο.
Συγκεκριμένα η εισήγηση όπως δημοσιεύθηκε στο Διαύγεια αναφέρει μεταξύ άλλων: «Ο Υπουργός Υγείας κ. Άδωνις – Σπυρίδων Γεωργιάδης, συνέβαλε καθοριστικά στην προώθηση των ζητημάτων υγείας της περιοχής, υποστηρίζοντας σταθερά τις πρωτοβουλίες που αναλήφθηκαν για την αναβάθμιση των υγειονομικών υποδομών της Νότιας Ρόδου και στήριξε έμπρακτα τις ενέργειες και τις προσπάθειες που υλοποιήθηκαν από το διοικητή της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας Πειραιώς και Αιγαίου κ. Χρήστο Ροϊλό, για τη δημιουργία και ανάπτυξη του νέου Κέντρου Υγείας».
Η κοινότητα ζητά επιπλέον να τιμηθεί ο πρόεδρος του Ιδρύματος Ευγενίδου κ. Λεωνίδας Δημητριάδης– Ευγενίδης:
«Ο κ. Ευγενίδης με την δωρεά ενός πλήρως εξοπλισμένου ασθενοφόρου για την περιοχή μας, η οποία αποτελεί πράξη υψηλού κοινωνικού αισθήματος και ουσιαστικής ενίσχυσης των υπηρεσιών υγείας, συνέβαλε καθοριστικά στην αναβάθμιση της επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας και στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επισκεπτών της Νότιας Ρόδου».
Η εισήγηση θα συζητηθεί και θα παρθεί απόφαση από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ρόδου.





