Επικαιροποιείται ο κανονισμός λειτουργίας
Θα τηρείται αυστηρά το ωράριο εισόδου των οχημάτων
Πρόστιμα θα επιβάλλονται σε όσους δεν συνετιστούν
Αυστηρά μέτρα πρόκειται να πάρει η Δημοτική Αρχή για την επικράτηση της ευταξίας στην Μεσαιωνική Πόλη. Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος, Αλέξανδρος Κολιάδης επανεξετάζεται ο παλιός κανονισμός λειτουργίας, ο οποίος θα επικαιροποιηθεί έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις σημερινές συνθήκες και ανάγκες. Σύμφωνα με το νέο κανονισμό, θα απαγορεύεται η είσοδος των οχημάτων από τις εννέα το πρωί έως και τις 9 το βράδυ (ενδεχομένως και αργότερα).
«Έχουμε εντοπίσει ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στη Μεσαιωνική Πόλη. Δεσμευθήκαμε ως δημοτική αρχή ότι θα αλλάξουμε την εικόνα της. Για να το πετύχουμε αυτό, η πρόσβαση των οχημάτων θα γίνεται στο εξής με αυστηρούς κανόνες. Η ανεξέλεγκτη κίνηση των οχημάτων μέσα στη Μεσαιωνική Πόλη δημιουργεί πολλά προβλήματα.

Ακόμη και οι μόνιμοι κάτοικοι, θα πρέπει να εισέρχονται σε συγκεκριμένες ώρες. Στόχος μας είναι να μπουν κανόνες λειτουργίας και να εφαρμόζονται, όπως συνέβαινε και παλιά. Θέλουμε η Μεσαιωνική Πόλη να είναι ανθρώπινη και προσβάσιμη για όλους, για τους μόνιμους κάτοικου, τους επιχειρηματίες και κυρίως για τους επισκέπτες. Τα πράγματα έχουν ξεφύγει πολύ. Επικρατεί αναρχία στη Μεσαιωνική Πόλη. Ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει. Προφανώς και δεν θέλουμε να επιβάλουμε πρόστιμα σε κανένα για να συμμορφωθεί. Θα χρειαστεί όμως να το κάνουμε αν δεν βρεθεί άλλη λύση», δήλωσε ο δήμαρχος. Σημείωσε ότι ο νέος κανονισμός λειτουργίας θα προβλέπει ελάχιστες εξαιρέσεις για την πρόσβαση εκτός ωραρίου για ΑμεΑ κλπ. Επίσης, εκτός ωραρίου θα επιτρέπεται η πρόσβαση ασθενοφόρων οχημάτων της ΠΥΡ κοκ.







