Πέμπτη, 25 Ιουνίου, 2026
25.4 C
Rhodes

Ανοίγουν τα ελαιοτριβεία στα Δωδεκάνησα από 1 Νοεμβρίου

Από το Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2025 ανοίγουν τα ελαιοτριβεία στα νησιά της Δωδεκανήσου, σηματοδοτώντας την έναρξη της ελαιοκομικής περιόδου.


Όπως ανακοίνωσε ο αντιπεριφερειάρχης πρωτογενούς τομέα Φιλήμονας Ζαννετίδης, τα ελαιοτριβεία σε Ρόδο, Κω, Κάλυμνο, Λέρο, Τήλο και Κάρπαθο θα μπορούν να υποδέχονται την πρώτη παραγωγή ελαιολάδου της νέας σεζόν.

- Advertisement -spot_img

Διαβάστε Επίσης

- Advertisement -spot_img

Περισσότερα

- Advertisement -spot_img

Πρόσφατες Ειδήσεις

- Advertisement -spot_img