Με έντονο ύφος και σαφή ενόχληση τοποθετήθηκε ο Δήμαρχος Ρόδου και πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής, Αλέξανδρος Κολιάδης, στη χθεσινή συνεδρίαση που αφορούσε τη σφράγιση δεκατεσσάρων καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
Παρά το βαρύ κλίμα και τις προσδοκίες για λήψη αποφάσεων, καμία άδεια ίδρυσης ή λειτουργίας δεν ανακλήθηκε, ενώ καμία επιχείρηση δεν οδηγήθηκε σε διακοπή λειτουργίας. Από τις δεκατέσσερις υποθέσεις, οι εννέα μεταφέρονται για νέα συνεδρίαση που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 31 Οκτωβρίου, αποκλειστικά για αυτές.
Η ατμόσφαιρα στη συνεδρίαση ηλεκτρίστηκε από νωρίς, όταν ο προϊστάμενος της αρμόδιας υπηρεσίας δήλωσε ότι δεν είχε πλήρη ενημέρωση και στοιχεία για το πρώτο κατάστημα που εξεταζόταν. Η τοποθέτηση αυτή προκάλεσε την έντονη αντίδραση του Δημάρχου, ο οποίος δεν έκρυψε την αγανάκτησή του για την προχειρότητα με την οποία —όπως είπε— φτάνουν τέτοιες υποθέσεις προς εξέταση.
«Δεν μπορεί να ερχόμαστε σε συνεδριάσεις χωρίς πλήρη φάκελο και χωρίς προτάσεις από τις υπηρεσίες. Αυτό δεν είναι σοβαρή διαδικασία. Δεν θα υπάρξουν άλλες αναβολές, ούτε διακοπές συνεδριάσεων», τόνισε με έμφαση ο κ. Κολιάδης, ζητώντας από τους υπηρεσιακούς παράγοντες υπευθυνότητα και πληρότητα στα εισηγητικά τους.
Η συζήτηση ανέδειξε για ακόμη μια φορά το χρόνιο πρόβλημα δυσλειτουργίας και έλλειψης συντονισμού μεταξύ των υπηρεσιών, σε θέματα που αφορούν τη λειτουργία επιχειρήσεων και τον έλεγχο παραβάσεων.
Πηγές από το δημαρχείο αναφέρουν ότι ο Δήμαρχος είναι αποφασισμένος να επιβάλει αυστηρότερο πλαίσιο στις διαδικασίες, ώστε να μην παρατείνονται υποθέσεις που επηρεάζουν επιχειρήσεις, εργαζόμενους και την εικόνα της πόλης.
Η συνεδρίαση της Παρασκευής αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς θα αποτελέσει τεστ αποφασιστικότητας για το αν ο Δήμος μπορεί να βάλει τάξη σε ένα ζήτημα που εδώ και καιρό προκαλεί αντιδράσεις, παρασκήνιο και αμηχανία.





