Πέμπτη, 25 Ιουνίου, 2026
28.2 C
Rhodes

Από τα 15 εκατομμύρια ευρώ του ΥΠΕΝ για 9 δήμους, ο δήμος Λέρου εισέπραξε τα 5,6 εκατομμύρια ευρώ

Από τα συνολικά 15 εκατομμύρια ευρώ του προγράμματος που διατέθηκαν σε εννέα νησιωτικούς δήμους της χώρας, ο Δήμος Λέρου κατάφερε να εξασφαλίσει 5,63 εκατομμύρια ευρώ, αποσπώντας ουσιαστικά σχεδόν το 35% του συνολικού διαθέσιμου ποσού.

Η επιτυχία αυτή δεν ήρθε τυχαία. Όπως επισημαίνουν στελέχη που γνωρίζουν τη διαδικασία, καθοριστικό ρόλο έπαιξε η ετοιμότητα του Δήμου Λέρου και οι πλήρως ώριμοι τεχνικοί και περιβαλλοντικοί φάκελοι που είχαν προετοιμαστεί έγκαιρα από τη δημοτική αρχή του Δημάρχου κ. Τιμόθεου Κωττάκη.

Η Λέρος ήταν ένας από τους ελάχιστους δήμους που προσήλθε με ολοκληρωμένες μελέτες, αδειοδοτήσεις και τεχνική τεκμηρίωση, γεγονός που επέτρεψε στο Υπουργείο να εγκρίνει άμεσα τη χρηματοδότηση για ένα έργο ζωτικής σημασίας.

Το έργο περιλαμβάνει την εγκατάσταση δύο νέων μονάδων αφαλάτωσης συνολικής δυναμικότητας 2.000 κυβικών μέτρων ημερησίως, καθώς και την κατασκευή 17,4 χιλιομέτρων νέων κεντρικών αγωγών ύδρευσης, παρεμβάσεις που αναμένεται να δώσουν οριστική λύση στο διαχρονικό πρόβλημα της λειψυδρίας και να εξασφαλίσουν ποιοτικό πόσιμο νερό για ολόκληρο το νησί.

Η χθεσινή υπογραφή στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας αποτελεί μία από τις σημαντικότερες χρηματοδοτικές επιτυχίες που έχει πετύχει η Λέρος τα τελευταία χρόνια και επιβεβαιώνει ότι η σωστή προετοιμασία, η επιμονή και η διεκδίκηση μπορούν να φέρουν σημαντικά αποτελέσματα για την ανάπτυξη του νησιού και τη βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων του.

- Advertisement -spot_img

Διαβάστε Επίσης

- Advertisement -spot_img

Περισσότερα

- Advertisement -spot_img

Πρόσφατες Ειδήσεις

- Advertisement -spot_img