Μη αναστρέψιμη κρίνεται η κατάσταση της υγείας του 22χρονου που κατάπιε αμάσητο χάρμπουγκερ και νοσηλεύεται διασωληνωμένος στη μονάδα εντατικής θεραπείας του νοσοκομείου «Γεώργιος Γεννηματάς».
«Με ένα θαύμα θα σωθεί παρά τις προσπάθειες των γιατρών», δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλη Γιαννάκος, για το σοκαριστικό περιστατικό όπου ο νεαρός κατάπιε το χάρμπουγκερ χωρίς να το μασήσει για ένα στοίχημα.
Αυτό τουλάχιστον αναφέρουν οι πληροφορίες για τον 22χρονο είχε πάει μαζί με την παρέα του να φάνε μπέργκερ, σε κατάστημα της περιοχής Κορωπίου.
Εκεί φέρεται η παρέα να έβαλε στοίχημα ότι ο νεαρός θα το φάει ολόκληρο, χωρίς να το μασήσει. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να φράξει ο αεραγωγός του.





