Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου και Πρόεδρος της ΕΝΠΕ, Γιώργος Χατζημάρκος, συμμετέχει στη σημερινή διευρυμένη συνεδρίαση της ΠΕΔ Νοτίου Αιγαίου, που πραγματοποιείται στην Αθήνα, στην έδρα της ΚΕΔΕ.
Κεντρικό θέμα της συνεδρίασης αποτελεί το αίτημα για την επαναφορά των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ στο σύνολο των νησιών του Αιγαίου, ένα μέτρο δίκαιο και αναγκαίο για τη στήριξη της νησιωτικής οικονομίας και τη διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας των νησιών.
Με τη συμμετοχή Δημάρχων, Βουλευτών και θεσμικών εκπροσώπων, η συνεδρίαση αναδεικνύει την ενότητα και αποφασιστικότητα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης να διεκδικήσει έμπρακτα όσα δικαιούνται οι νησιωτικές κοινωνίες.
Με ομόφωνη απόφαση, η ΠΕΔ Νοτίου Αιγαίου ζητά την επαναφορά των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ σε όλα τα νησιά της Περιφέρειας, ενώ παράλληλα συζητήθηκε η προετοιμασία για το Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της ΚΕΔΕ που θα πραγματοποιηθεί στην Αλεξανδρούπολη, 6–8 Νοεμβρίου.
Σε ανάρτησή του ο Γιώργος Χατζημάρκος αναφέρει:
“Στην συνεδρίαση της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Νοτίου Αιγαίου, σήμερα, στην έδρα της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος, στην Αθήνα, με θέμα την επαναφορά των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ στο σύνολο των νησιών του Αιγαίου όπου ήταν σε ισχύ μέχρι το 2015, οπότε και καταργήθηκαν απο την τότε κυβέρνηση.
Μας τίμησε, τους νησιώτες του Ν. Αιγαίου, η παρουσία του αγαπητού Προέδρου της ΚΕΔΕ Λάζαρου Κυρίζογλου και του Α’ Αντιπροέδρου της ΚΕΔΕ Γρηγόρη Κωνσταντέλλου. Παρόντων και των Βουλευτών Βασίλη Υψηλάντη, Μάνου Κόνσολα, Φίλιππου Φόρτωμα, Γιάννη Παππά και Γιώργου Νικητιάδη, του συνόλου, σχεδόν, των Δημάρχων του Νοτίου Αιγαίου και υπο την Προεδρία του Δημάρχου Ρόδου Αλέξανδρου Κολιάδη, η θέση που εκφράστηκε, κοινή και ομόφωνη.
Τα νησιά που το 2015 βάναυσα στοχοποιήθηκαν απο την τότε Κυβέρνηση, αξίζουν την επιστροφή στο καθεστώς ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας τους.
Γιατί, αυτό είναι οι μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ: ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των νησιωτικών οικονομιών και τίποτα άλλο”.