Βαρύτατες κατηγορίες ότι «γαλάζια παιδιά» λεηλάτησαν δημόσιους πόρους όχι μόνο στην υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ αλλά και στο Ταμείο Ανάκαμψης εξαπέλυσε από το βήμα της Βουλής ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, προαναγγέλοντας -εμμέσως πλην σαφώς- νέες αποκαλύψεις της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας για τον τρόπο με τον οποίο έχουν διαχειριστεί κυβερνητικά στελέχη τα ευρωπαϊκά κονδύλια.
«Εσείς δεν έχετε ένα ΟΠΕΚΕΠΕ, έχετε πολλούς ΟΠΕΚΕΠΕ και παντού που τους πληρώνει ακριβά ο ελληνικός λαός» είπε σε υψηλό τόνο από το βήμα της Ολομέλειας ο κ. Ανδρουλάκης καθιστώντας σαφές ότι η υπόθεση των αγροτικών επιδοτήσεων δεν είναι το μόνο οικονομικό σκάνδαλο που βαρύνει την κυβέρνηση.
«Το τεράστιο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, που είμαστε ακόμη στην αρχή – στον πρόλογο – και έχουμε να διαβάσουμε πολλά ακόμη κεφάλαια της νέας αυτής περιπέτειας που οδήγησε τη χώρα η Νέα Δημοκρατία, είναι ένα από τα πολλά ζητήματα» ανέφερε και έθεσε στο επίκεντρο της κριτικής του τη διαχείριση των κονδυλίων του Ταμείου Ανάκαμψης κάνοντας αφενός λόγο για «φιάσκο» και υποστηρίζοντας αφετέρου πως και για αυτή την υπόθεση έχει ευθύνη το Μέγαρο Μαξίμου.
«Ενώ όλα τα κράτη άνοιξαν διάλογο με την αυτοδιοίκηση, με τα επιμελητήρια, με τις τοπικές κοινωνίες, έβαλαν προτεραιοποίηση περιφερειακής δομής του Ταμείου Ανάκαμψης, εμείς… όλα στο Μέγαρο Μαξίμου και να ακολουθούν οι περιφερειάρχες και οι δήμαρχοι. Και απένταξη έργων» επισήμανε.





