Αυξημένα περιστατικά τροχονομικών παραβάσεων και κατοχής ναρκωτικών καταγράφηκαν σε νησιά της Δωδεκανήσου, με την Αστυνομία να προχωρά σε πέντε συλλήψεις.
Συγκεκριμένα:
-
Στη Λέρο, συνελήφθη από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Λέρου μια 48χρονη ημεδαπή, η οποία εντοπίστηκε να οδηγεί δίκυκλη μοτοσικλέτα χωρίς να διαθέτει την προβλεπόμενη άδεια ικανότητας οδήγησης.
-
Στην Κω, αστυνομικοί του Α.Τ. Ηρακλειδών συνέλαβαν έναν 23χρονο ημεδαπό, ο οποίος επίσης οδηγούσε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο χωρίς άδεια οδήγησης. Επιπλέον, στην κατοχή του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 2 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης και δύο θρυμματιστές.
-
Στην Κάλυμνο, συνελήφθησαν δύο ημεδαποί, ηλικίας 18 και 25 ετών, οι οποίοι εντοπίστηκαν να οδηγούν δίκυκλες μοτοσικλέτες χωρίς άδεια ικανότητας, κατά τη διάρκεια τροχονομικών ελέγχων του Α.Τ. Καλυμνίων.
Οι παραβάτες οδηγήθηκαν στις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές και οι σχετικές δικογραφίες βρίσκονται σε εξέλιξη. Οι επιχειρήσεις ελέγχου συνεχίζονται με στόχο την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και την αντιμετώπιση παραβατικών συμπεριφορών.





