Κυριακή, 28 Ιουνίου, 2026
28.2 C
Rhodes

Γιώργος Χατζημάρκος: “Παίρνουμε δύναμη από τους ανθρώπους που διαχειρίζονται τη δοκιμασία της Σαντορίνης”

O Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου  Γιώργος Χατζημάρκος με ανάρτησή του στο διαδίκτυο κάνει ιδιαίτερη αναφορά στην μεγάλη δοκιμασία που υφίσταται τις τελευταίες μέρες η Σαντορίνη, εξαιτίας της πρωτοφανούς σεισμικής έξαρσης, αλλά και στους ανθρώπους που διαχειρίζονται την κρίση αυτή.

Ο κ. Χατζημάρκος Αναφέρει τα εξής:

“Στη Σαντορίνη, πήραμε δύναμη από το προσωπικό που βρίσκεται εκεί. Ανθρωποι που ξέρουν την δουλειά τους, αγαπούν την πατρίδα τους και έχουν ψυχή και αίσθηση καθήκοντος. Στο γραφείο του Δημάρχου Νίκου Ζώρζου συνάντησα τους επικεφαλής των οργάνων της δημόσιας διοίκησης που συμμετέχουν στις προπαρασκευαστικές και προληπτικές ενέργειες.

Πυροσβεστικό Σώμα, Ελληνική Αστυνομία, ΕΚΑΒ, Λιμενικό Σώμα, Ελληνικός Στρατός, ΕΜΑΚ, Υπουργείο Υγείας αλλά και όλοι οι οργανισμοί όπως η Πολιτική Προστασία, το ΤΕΕ και ο ΔΕΔΔΗΕ, δουλεύουν εντατικά ανεβάζοντας καθημερινά το αίσθημα ασφάλειας. Τους Ευχαριστούμε και είμαστε δίπλα τους. Οι νησιώτες έχουμε μάθει να αναγνωρίζουμε, να αντιμετωπίζουμε προκλήσεις και έχουμε αντοχές. Μια τέτοια πρόκληση είναι και το ασυνήθιστο γεωλογικό φαινόμενο που εξελίσσεται τις τελευταίες ημέρες. Το παρακολουθούμε με σοβαρότητα και ψυχραιμία, ακολουθώντας τις οδηγίες των ειδικών επιστημόνων που αξιολογούν συνεχώς την κατάσταση. Όλοι οι εμπλεκόμενοι, κρατικοί και αυτοδιοικητικοί, φορείς είμαστε σε συνεχή επαγρύπνηση και συνεργασία, υπό τον συντονισμό του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας. Λαμβάνονται μια σειρά από προληπτικά μέτρα και βρεθήκαμε στη Σαντορίνη ώστε επί του πεδίου να διαπιστώσουμε την υλοποίησή τους και να συζητήσουμε με τους ανθρώπους του πεδίου τα περιθώρια βελτίωσης.

Η ασφάλεια κατοίκων και επισκεπτών, όπως και η στήριξη της τοπικής κοινωνίας είναι το πρώτιστο μέλημά μας. Και η οικονομία είναι παράμετρος της περιόδου και συναντήθηκα και με τους εκπροσώπους των παραγωγικών φορέων του νησιού για να τους διαβεβαιώσω οτι δεν είναι μόνοι τους. Μαζί θα δώσουμε την μάχη και της οικονομίας. Ξέρω ότι στιγμές σαν κι αυτές γεννούν ανησυχία και είναι εύλογη. Ταυτόχρονα όμως απαιτούν υπευθυνότητα απ’ όλους, εμπιστοσύνη στους επιστήμονες και συμμόρφωση με τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών. Συνεχίζουμε με υψηλό αίσθημα ευθύνης.”

 

- Advertisement -spot_img

Διαβάστε Επίσης

- Advertisement -spot_img

Περισσότερα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisement -spot_img

Πρόσφατες Ειδήσεις

- Advertisement -spot_img