Παρασκευή, 26 Ιουνίου, 2026
27.1 C
Rhodes

Επίσκεψη στο Χαραλάμπειο Γηροκομείο-Κοντά στους ηλικιωμένους συμπολίτες μας ο Δήμαρχος Αλέξανδρος Κολιάδης

Επίσκεψη στον Χαραλάμπειο οίκο ευγηρίας πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Αλέξανδρος Κολιάδης, συνομιλώντας και ανταλλάσσοντας ευχές με τους φιλοξενούμενους ηλικιωμένους, τη διοίκηση και το προσωπικό.

Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει τα εξής:

“Mπορούμε να διατηρήσουμε ζωντανή τη σύνδεση με το παρελθόν μας και να χτίσουμε ένα μέλλον που τιμά τους ανθρώπους που μας έφεραν εδώ!
Είχα τη χαρά να επισκεφθώ τον οίκο ευγηρίας “Χαραλάμπειο” και να ανταλλάξω ευχές με τους συμπολίτες μας που φιλοξενούνται εκεί αλλά και με το προσωπικό που τους φροντίζει.
Ως Δημοτική Αρχή, αναγνωρίζουμε ότι η φροντίδα και η στήριξη των συμπολιτών μας της τρίτης ηλικίας, δεν είναι μόνο υποχρέωσή μας αλλά πράξη σεβασμού και ευγνωμοσύνης για όσα μας πρόσφεραν.
Είμαστε δίπλα τους, δημιουργώντας συνθήκες που εξασφαλίζουν την αξιοπρέπεια, την ασφάλεια και την ευημερία τους.
Θέλω να ευχαριστήσω το προσωπικό του οίκου ευγηρίας, που καθημερινά φροντίζει με αγάπη και αφοσίωση τους ηλικιωμένους μας. Το έργο τους είναι πολύτιμο και αποτελεί παράδειγμα προσφοράς στην κοινωνία μας”.
- Advertisement -spot_img

Διαβάστε Επίσης

- Advertisement -spot_img

Περισσότερα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisement -spot_img

Πρόσφατες Ειδήσεις

- Advertisement -spot_img