Η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Γεωργία Αδειλίνη απαντά για πρώτη φορά στην Μαρία Καρυστιανού, διαψεύδοντας τη δήλωση που της αποδίδεται ότι οι συγγενείς των θυμάτων του δυστυχήματος των Τεμπών, καλό θα ήταν να στραφούν στην Εκκλησία.
Η Γεωργία Αδειλίνη, απαντώντας στη Μαρία Καρυστιανού, συνέχισε λέγοντας πως ο πόνος και η οργή των συγγενών των 57 νεκρών της σιδηροδρομικής τραγωδίας στα Τέμπη δικαιολογούν την παρερμηνεία, μιλώντας στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, σήμερα Τετάρτη.
«Σέβομαι τα νεκρά παιδιά τόσο καιρό και δεν είχα τοποθετηθεί» είπε η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου και τόνισε: «Διαψεύδω κατηγορηματικά τη δήλωση αυτή και τον κυνισμό που μου αποδίδεται τον θεωρώ απάνθρωπο και δεν μου ταιριάζει. Η απάντησή μου σ’ αυτό είναι η παραγγελία που έκανα στην Εισαγγελία Εφετών Λάρισας ώστε να απαντηθούν όλα τα αιτήματα των συγγενών» συνέχισε η κυρία Αδειλίνη, περίπου δύο μήνες μετά τις πρώτες καταγγελίες της Μαρίας Καρυστιανού
Σε συνεντεύξεις και τοποθετήσεις της, η Μαρία Καρυστιανού έχει δηλώσει: «Είναι δυνατόν να πηγαίνω στην εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και να της λέω αυτά τα πράγματα και αντί να μου πει ‘ναι, είναι μεμπτό, δεν είναι μεμπτό, είναι ποινικά κολάσιμο’, ή οτιδήποτε, να μου λέει: ‘Τι να κάνουμε; Αυτά συμβαίνουν. Πάτε στην εκκλησία να σας βοηθήσει. Κοιτάξτε μπροστά τη ζωή σας’», έχει δηλώσει επανειλημμένως σε συνεντεύξεις της η Μαρία Καρυστιανού, καταγγέλλοντας για πρωτοφανείς «μεθοδεύσεις συγκάλυψης» ευθυνών σε όλα τα επίπεδα.





