Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026
27.1 C
Rhodes

Φ.Μάγγος: “Ακυβέρνητο έμεινε για μία ακόμη φορά το πλοίο ΣΑΟΝΗΣΟΣ”

Ακυβέρνητο έμεινε για μία ακόμη φορά το πλοίο ΣΑΟΝΗΣΟΣ, όπως αναφέρει σε ανάρτησή του  ο δήμαρχος Λειψών Φώτης Μάγγος.

H  ανάρτησή του:

Πάλι ακυβέρνητο μεταξύ Σύμης και Ρόδου με τους ανέμους να το ωθούν προς την Τουρκία το πλοίο που κατά δήλωση του ιδιοκτήτη “πληροί όλους τους όρους ασφαλούς ναυσιπλοΐας” και ζητάει απ ‘ τους δημάρχους να είμαστε το ίδιο αυστηροί με όλες τις ακτοπλοϊκές εταιρείες.
Λοιπόν, για να είμαστε σαφείς και κατηγορηματικοί: ή τα μαζεύει και φεύγει ή τον μαζεύετε κύριοι του υπουργείου.
Είναι εγκληματική ή όποια ανοχή αυτής της κατάστασης.

 

- Advertisement -spot_img

Διαβάστε Επίσης

- Advertisement -spot_img

Περισσότερα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisement -spot_img

Πρόσφατες Ειδήσεις

- Advertisement -spot_img