Site icon e-Rodos.com

Το «ηθικό πλεονέκτημα» προτάσσει ο Ανδρουλάκης στη μονομαχία με τον πρωθυπουργό

Στρατηγική προσωπικής σύγκρισης με τον πρωθυπουργό με επιχείρημά του το «πλεονέκτημα της εντιμότητας» ακολούθησε χθες στη Βουλή ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, επιρρίπτοντας στον κ. Μητσοτάκη ότι εμπλέκεται διαρκώς σε υποθέσεις διαφθοράς.

Προεξοφλώντας ότι η κυβέρνηση και η ΝΔ θα πουν σήμερα στη Βουλή «όχι» στη δικαστική διερεύνηση των φερόμενων ποινικών ευθυνών των πρώην υπουργών Αγροτικής Ανάπτυξης, Μάκη Βορίδη και Λευτέρη Αυγενάκη, κατά τη σχετική συζήτηση για την προανακριτική επιτροπή ο κ. Ανδρουλάκης επέλεξε χθες να μεταφέρει τη μονομαχία με τον κ. Μητσοτάκη στο πεδίο της εντιμότητας, τόσο σε προσωπικό όσο και σε κομματικό επίπεδο.

Ειδικότερα, απαντώντας στην προσωπική επίθεση του κ. Μητσοτάκη ότι δεν διαθέτει το «χάρισμα» του Ανδρέα Παπανδρέου ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ απέφυγε την παγίδα να συγκριθεί με τον ιστορικό ηγέτη του κόμματος και πέρασε στην αντεπίθεση, και αυτός σε προσωπικό τόνο, αλλά με έμφαση στο πεδίο της ηθικής. «Ακούστε, κ. Μητσοτάκη, δεν έχω το ταλέντο του Ανδρέα Παπανδρέου και αυτό είναι ένα μειονέκτημα. Αλλά, έχω ένα τεράστιο πλεονέκτημα.

Δεν έχω και το δικό σας «ταλέντο», που εμπλέκεστε συνεχώς σε υποθέσεις διαφθοράς και καλύπτετε τα «γαλάζια» παιδιά του περιβάλλοντός σας μη επιτρέποντας στην ελληνική δικαιοσύνη να τους αξιολογήσει για τις πράξεις τους» είπε χαρακτηριστικά και κατέληξε λέγοντας: «γι’ αυτό, είμαστε πολύ διαφορετικοί. Και αυτό είναι το μεγάλο συγκριτικό μου πλεονέκτημα σε σχέση με εσάς τον ίδιο».

Exit mobile version