Με ενα σύντομο μήνυμα στον προσωπικό του λογαριασμό ο Δήμαρχος Ρόδου ευχαρίστησε όσους βοήθησαν στην κατάσβεση
Αυτή η μυρωδιά χθες βράδυ μάς ξύπνησε εφιαλτικές αναμνήσεις.
Οφείλουμε να είμαστε όλοι πιο προσεκτικοί και σε μόνιμη επιφυλακή, ώστε να μην τις ξαναζήσουμε.
Συγχαρητήρια και θερμές ευχαριστίες σε όλους όσοι έσπευσαν άμεσα και συμμετείχαν στη δύσκολη αυτή επιχείρηση.

