“Στον ποταμό της Κρεμαστής στην Ρόδο, παρά το γεγονός ότι κατασκευάστηκε η γέφυρα που το νησί είχε ανάγκη, ο καθαρισμός γίνεται αδιαλείπτως” τονίζει με ανάρτηση του στα social media ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος
Εχει σημασία ότι γίνονται σε 12μηνη βάση, γιατί αυτή την καθιερώσαμε εμείς που δεν μείναμε στο γράμμα του νόμου που έχει ως περίοδο αναφοράς την αντιπλημμυρική περίοδο. Έτσι, όλο τον χρόνο έχουμε ενεργές συμβάσεις και παρεμβαίνουμε όπου αξιολογείται κίνδυνος.
Γιατί καθιερώσαμε την 12μηνη βάση;
Γιατί, η κλιματική αλλαγή έχει ανατρέψει τις κλιματικές περιόδους.
Προσαρμοζόμαστε και εργαζόμαστε”

