Στην απεργία που προκήρυξε για σήμερα η ΑΔΕΔΥ, συμμετέχει και ο Σύλλογος Υπαλλήλων του δήμου Ρόδου και καλεί όλους να δώσουν το «παρών» στη συγκέντρωση που θα πραγματοποιηθεί στις 11:00 το πρωί.
Για τη σημερινή κινητοποίηση και τα αιτήματα ειδικότερα των υπαλλήλων του δήμου Ρόδου, μίλησε χθες, σε δηλώσεις της, η πρόεδρος του Συλλόγου, κ. Ντέπη Μιχαηλίδη: «Έπειτα από τη μεγάλη συμμετοχή στην απεργία που πραγματοποιήθηκε στις 28 Φλεβάρη και την Πρωτομαγιά, κλιμακώνουμε τον αγώνα μας ενάντια στα αντεργατικά και αντιλαϊκά μέτρα της κυβέρνησης, που παίζει με τις ζωές μας και το επίπεδο της ζωής μας και καλούμε όλους τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες μαζικά να συμμετάσχουν αύριο στην πανδημοσιοϋπαλληλική απεργία και να είμαστε όλοι μαζί στην απεργιακή κινητοποίηση στην πλατεία Κύπρου στις 11:00 το πρωί».

