Στην Κάρπαθο βρέθηκε η υπουργός κ. Δόμνα Μιχαηλίδου και σε ανάρτηση της αναφέρει:
Η Κάρπαθος με τα μοναδικά χωριά, τις χρυσές παραλίες κ τους συνεχείς ανέμους. Η Κάρπαθος των αξημέρωτων πανηγυριών, της λύρας και των ανθρώπων που σε υποδέχονται με ένα «καλώς το παιδί μου», σε βάζουν στα σπίτια τους και σε φιλεύουν μπακλαβά και ψιλοκούλουρα.
Στην άκρη της Ελλάδας ήρθαμε σήμερα δίπλα στις Καρπαθιες και τους Καρπαθιους. Επισκεφθήκαμε τον ΕΦΚΑ και το λιμεναρχείο για ζητήματα της καθημερινότητας, μιλήσαμε με τον Δήμαρχο για τις ανάγκες του νησιού αλλά ήρθαμε και στην πανέμορφη Αρκάσα. Πάνω από όλα ακούσαμε τους πολίτες!

