Μια ιστορική στιγμή για τη Λέρο αναμένεται να καταγραφεί την Τετάρτη 24 Ιουνίου, καθώς ο Δήμαρχος Λέρου κ. Τιμόθεος Κωττάκης θα βρεθεί στην Αθήνα για την τελετή υπογραφής της χρηματοδότησης που αφορά το μεγαλύτερο έργο των τελευταίων δεκαετιών στο νησί.
Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στις 17:00 στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, παρουσία του Υπουργού κ. Σταύρου Παπασταύρου, όπου θα «πέσει» η τελική υπογραφή για τη χρηματοδότηση ύψους 4,63 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία προστίθεται στο ήδη εγκεκριμένο ποσό του 1 εκατομμυρίου ευρώ, ανεβάζοντας τη συνολική χρηματοδότηση του έργου στα 5,63 εκατομμύρια ευρώ.
Το έργο περιλαμβάνει την εγκατάσταση δύο νέων μονάδων αφαλάτωσης συνολικής δυναμικότητας 2.000 κυβικών μέτρων ημερησίως, καθώς και την κατασκευή 17,4 χιλιομέτρων νέων κεντρικών αγωγών ύδρευσης, που θα επιτρέψουν σε ολόκληρο το νησί να τροφοδοτείται με αφαλατωμένο και πόσιμο νερό.
Πρόκειται για μια εξέλιξη που έρχεται να δώσει οριστική λύση στο διαχρονικό πρόβλημα της λειψυδρίας, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο για τη Λέρο και διασφαλίζοντας επάρκεια νερού για τους κατοίκους, τις επιχειρήσεις και τις επόμενες γενιές του νησιού.
Η αυριανή ημέρα αναμένεται να αποτελέσει σταθμό για τη Λέρο, καθώς ένα έργο ζωτικής σημασίας περνά πλέον από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή ανάπτυξης και ασφάλειας για το νησί

