Μεγάλη ήταν η συγκέντρωση στην πλατεία δημαρχείου στο νησί της Ρόδου.
Πολίτες κάθε ηλικίας ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα των συγγενών των θυμάτων και ζήτησαν «δικαιοσύνη».
«Βρισκόμαστε εδώ να τιμήσουμε την μνήμη των ανθρώπων που χάθηκαν… Ή τραγωδία στα Τέμπη ήταν ένα έγκλημα… Ζητάμε δικαιοσύνη και αλήθεια… Δεν μπορούμε να δεχτούμε ότι τόσοι άνθρωποι χάθηκαν ζωντανοί» τόνισαν στις ομιλίες που πραγματοποίησαν.
