Με πυρετώδεις ρυθμούς πραγματοποιούνται από τα συνεργεία της ΔΕΥΑΡ οι εργασίες για την αποκατάσταση της βλάβης του καταθλιπτικού αγωγού. Όπως είναι γνωστό, λόγω της κακοκαιρίας που επικρατούσε προχθές και της διακοπής της ηλεκτροδότησης, προκάλεσαν ρήγμα στον αγωγό με αποτέλεσμα να «σηκωθεί» και το οδόστρωμα μπροστά από το κτήριο της Περιφέρειας. Τα συνεργεία επικεντρώνονται στην επιδιόρθωση της βλάβης και την αποκατάσταση του οδοστρώματος σε αυτή τη φάση. Η διοίκηση της ΔΕΥΑΡ, σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η Διοίκηση της ΔΕΥΑΡ πρόκειται να δρομολογήσει την υλοποίηση έργου για τη συνολική αποκατάσταση του καταθλιπτικού αγωγού που παρουσιάζει τακτικά βλάβες.
Πυρετώδεις εργασίες για την αποκατάσταση της βλάβης του καταθλιπτικού αγωγού

