Site icon e-Rodos.com

Προς τη θετική κατεύθυνση οι εξελίξεις για την ΑΝΕ Καλύμνου και το “ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ”

Σημαντικές εξελίξεις για την ΑΝΕ Καλύμνου και το πλοίο “ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ” προδιαγράφονται, σύμφωνα με τις προτάσεις που συζητήθηκαν στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) την Πέμπτη 22 Μαΐου 2025. Η τελική απόφαση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής αναμένεται να είναι ευνοϊκή, επιβεβαιώνοντας τις προσδοκίες για ενίσχυση της παρουσίας της ΑΝΕΚ στις γραμμές του Νοτιοανατολικού Αιγαίου.

Όπως αποκαλύπτει το ρεπορτάζ του Kalymnos News, προκρίνονται συνολικά έξι δρομολογιακές γραμμές, όλες περιλαμβάνοντας και την Αστυπάλαια. Η νησιωτική σύνδεση της Αστυπάλαιας ενισχύεται ουσιαστικά, διασφαλίζοντας την τακτική επικοινωνία της με την Κάλυμνο και την Κω, καθώς και μια φορά την εβδομάδα με τα νησιά Νίσυρο, Τήλο, Σύμη και Ρόδο.

Τα τέσσερα υφιστάμενα δρομολόγια που διατηρούνται είναι:

Προστίθενται επιπλέον δύο νέα δρομολόγια:

Καθοριστική υπήρξε η συμμετοχή του Δημάρχου Καλυμνίων, Ιωάννη Μαστροκούκου, ο οποίος κατέθεσε τη δική του πρόταση κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης. Σημαντική επίσης ήταν η παρέμβαση του Δημάρχου Αστυπάλαιας, Νικόλαου Κομηνέα, μέσω επιστολής προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και τον Πρόεδρο του Σ.Α.Σ., ζητώντας να εξεταστεί πρόταση που κινείται στην ίδια κατεύθυνση, με ένα επιπλέον δρομολόγιο προς Ρόδο. Την πρόταση του αυτή τη στήριξε, όταν έλαβε το λόγο συμμετέχοντας στο Σ.Α.Σ με τηλεδιάσκεψη.

Σήμερα Παρασκευή 23 Μαΐου 2025, μεσημέρι, ο Δήμαρχος Καλυμνίων συναντήθηκε στην Αθήνα με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλη Κικίλια, θέτοντας επί τάπητος όχι μόνο την επιτάχυνση των διαδικασιών για την ΑΝΕΚ, αλλά και τη γενικότερη ανάγκη ενίσχυσης της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Καλύμνου με τον Πειραιά και άλλα νησιά. Στη συνάντηση συζητήθηκαν επίσης και θέματα που αφορούν την ΑΕΝ Καλύμνου.

Exit mobile version