Ολοκληρώθηκε το 32ο Εκλογοαπολογιστικο συνέδριο του Εργατικού Κέντρου Ρόδου με μεγάλη συμμετοχή από τους αντιπροσώπους.
Στην ανακοίνωσε που εξέδωσε σε το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Ρόδου, αναφέρονται τα εξής:
“Τα αποτελέσματα έχουν ως εξής Για τον Διοικητικό, οικονομικό Απολογισμό και Οικονομικό προγραμματισμό και προγραμματισμό δράσης, σε σύνολο 136 συνέδρους ,128 Ναι και 7οχι και 1 λευκό, ποσοστό 95% για εκλογή εφορευτικής επιτροπής σε σύνολο 136 η παράταξη ΔΗ.ΣΥ.Ε (παράταξη της πλειοψηφίας) πήρε 125 και η παράταξη της ΔΑΣ 11 , και οι τρεις της εφορευτικής επιτροπής εκλέγονται από την παράταξη της πλειοψηφίας.
Ευχαριστούμε πολύ τους αντιπροσώπους για αυτή την εμπιστοσύνη τους για ακόμη μια φορά, η απάντηση δόθηκε μέσα από το αποτέλεσμα τώρα το ραντεβού μας είναι για τις 7-8 Δεκεμβρίου στην εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη της νέας διοίκησης”.

