Πραγματοποιείται στο Ωδείο Αθηνών εκδήλωση για την ολοκλήρωση του Ελληνικού Κτηματολογίου, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και κυβερνητικών στελεχών.
Ο πρωθυπουργός χαρακτήρισε το έργο ως την πιο εμβληματική μεταρρύθμιση που επιλύει μια εκκρεμότητα δύο αιώνων, ενισχύοντας τη διαφάνεια και την ασφάλεια δικαίου.
Η κυβέρνηση προγραμματίζει τη μεταφορά των Υπηρεσιών Δόμησης από τους δήμους σε κεντρικό φορέα για την επιτάχυνση των διαδικασιών και την ενιαία εφαρμογή κανόνων.
Στόχος για το 2030 αποτελεί η δημιουργία ενός ψηφιακού χάρτη για την παρακολούθηση της οικοδομικής δραστηριότητας σε πραγματικό χρόνο και την προστασία του περιβάλλοντος.

