Η κυβέρνηση δρομολογεί την αποσύνδεση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ηλεκτρικής ενέργειας, τερματίζοντας μια πρακτική που εφαρμόζεται εδώ και μισό αιώνα.
Ο υπουργός Εσωτερικών Θεόδωρος Λιβάνιος ανακοίνωσε ότι η αλλαγή θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2028, με νέο μηχανισμό είσπραξης που θα θυμίζει τον ΕΝΦΙΑ.
Η μεταρρύθμιση ευθυγραμμίζεται με τις ευρωπαϊκές κατευθύνσεις για «καθαρούς» λογαριασμούς ενέργειας, οι οποίοι σήμερα επιβαρύνονται με πλήθος φόρων και τελών υπέρ τρίτων.
Η μετάθεση της εφαρμογής για το 2028 αποδίδεται σε τεχνικές δυσκολίες, καθώς απαιτείται η δημιουργία νέου πληροφοριακού συστήματος και η διασφάλιση των εσόδων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

