Απάντηση «γι αυτούς που είδαν “σκάνδαλο” για το sms» που στάλθηκε χθες, Παρασκευή από το υπουργείο Μεταφορών στα κινητά πολιτών για την οδική ασφάλεια ενόψει 28ης Οκτωβρίου δίνει με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο αναπληρωτής υπουργός Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Ο αναπληρωτής υπουργός δηλώνει πως «δεν έγινε καμία ανάθεση και δεν δαπανήθηκε από το κράτος ούτε ένα ευρώ για το SMS, η αποστολή έγινε από την COSMOTE, τη VODAFONE και τη NOVA στους δικούς τους συνδρομητές τους οποίους και ευχαριστούμε που αποδέχθηκαν το αίτημά μας». Παράλληλα, αναφέρει πως δεν υπάρχει καμία παραβίαση προσωπικών δεδομένων και η πρωτοβουλία που πάρθηκε κατόπιν πρότασης Συλλόγου οικογενειών θυμάτων τροχαίων.

