Με οδηγό το παιχνίδι της κανονικής περιόδου, ο Κολοσσός θέλει να κοιτάξει στα μάτια τον Παναθηναϊκό και να τον δυσκολέψει την προσεχή Δευτέρα (17:15-ΕΡΤ3) στην Καλλιθέα!
Χωρίς προβλήματα συνεχίζεται η προετοιμασία του Κολοσσού για το παιχνίδι της Δευτέρας (17:15) με τον Παναθηναϊκό, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής για το TOP-6. Οι ”θαλασσί” θα υποδεχθούν τους ”πράσινους” και έχουν ως στόχο να παρουσιάσουν ένα καλό και ανταγωνιστικό πρόσωπο απέναντι σ’ έναν πολύ δυνατό και ισχυρό αντίπαλο. Οι Ροδίτες δεν έχουν κάτι να χάσουν απέναντι στο ”τριφύλλι” και θα προετοιμαστούν κατάλληλα, περιμένοντας φυσικά από τον κόσμο να γεμίσει το γήπεδο και να δημιουργήσει μία πολύ ζεστή ατμόσφαιρα. Τα εισιτήρια που έχουν απομείνει για το παιχνίδι της Δευτέρας είναι ελάχιστα και όσοι θέλουν να παρακολουθησουν το παιχνίδι θα πρέπει άμεσα να προμηθευτούν τα ”μαγικά χαρτάκια”.

