Η ΕΟΚ ασχολήθηκε με την συνέντευξη του Κυριάκου Μητσοτάκη στο SPORT24 και τον Παντελή Βλαχόπουλο, εστιάζοντας στις αναφορές του Πρωθυπουργού στα κλειστά γήπεδα με μπαλόνια και τις συνθήκες ασφαλείας στα γήπεδα μπάσκετ.
Η Ελληνική Ομοσπονδία στάθηκε μεταξύ άλλων στο όραμα δημιουργίας κλειστών γηπέδων με μπαλόνια σε όλη την χώρα, στις συνθήκες ασφαλείας και στα μπασκετικά ινδάλματα των παιδικών του χρόνων.
Συγκεκριμένα, οι αναφορές ήταν οι εξής:
Για την δημιουργία γηπέδων με μπαλόνια: “Και για τις υποδομές μας, οι οποίες δεν είναι οι καλύτερες, όμως τα τελευταία πέντε χρόνια έχουμε επενδύσει πολύ. Και όταν μιλάμε ότι έχουμε επενδύσει πολύ δεν αναφέρομαι μόνο στο ΟΑΚΑ. Εχουμε επενδύσει πολύ στο να ξαναφτιάξουμε στάδια στην ελληνική περιφέρεια, προπονητήρια.
Εχουμε πολύ ενδιαφέρουσες δράσεις ακόμα στο μπάσκετ και μιλάμε και με την ομοσπονδία. Θα ήθελα ένα πρόγραμμα με πολλά σχετικά φτηνά μπαλόνια για να δημιουργήσουμε πολλά περισσότερα κλειστά. Κάτι το οποίο με ταλανίζει μονίμως και θέλω να βρούμε έναν τρόπο να το χρηματοδοτήσουμε είναι η κατάσταση των αθλητικών σχολικών εγκαταστάσεων.
Πηγαίνω συχνά σε σχολεία και βρίσκω μπασκέτες παραλελειμμένες. Αφήστε που είναι και επικίνδυνες. Το να φτιάξουμε τα γήπεδα μπάσκετ στα σχολεία δεν είναι μεγάλο κόστος. Εγω όταν πηγαίνω και βλέπω μπασκέτα χωρίς διχτάκι τους στέλνω ένα. Δεν γίνεται να παίζεις μπάσκετ χωρίς διχτάκι. Εκεί λοιπόν μπορούμε να παρέμβουμε και έχουμε δει μια σημαντική βελτίωση στις υποδομές”.
ΠΗΓΗ SPORT24

