Site icon e-Rodos.com

Ευχαριστήρια επιστολή της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων

Aνακοίνωση της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Νοτίου Δωδεκανήσου:

Ο πρόεδρος και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης μας , ευχαριστούμε θερμά

σε όλο το Αστυνομικό προσωπικό νήσου Ρόδου, που βρισκόταν σε διατεταγμένη Υπηρεσία το Μεγάλο Σάββατο και την Κυριακή του Πάσχα .

Η εν λόγο πράξη σας, αποδεικνύει την ευαισθησία και την σταθερή αλληλεγγύη σας προς τον Έλληνα Αστυνομικό και το λειτούργημα που καθημερινά εκτελεί , ιδιαίτερα τις ημέρες των εορτών, όπου η Ελληνική Αστυνομία οφείλει να είναι στις επάλξεις και στη διάθεση του πολίτη .

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                             Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ Εμμανουήλ                          ΒΟΥΡΛΟΥΜΗΣ Γεώργιος

Exit mobile version