Την επέκταση της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας σε νέους κλάδους ανακοίνωσε την Παρασκευή (20/3) η Νίκη Κεραμέως τονίζοντας ότι αυξάνεται ο αριθμός των εργαζομένων που προστατεύονται.
Συγκεκριμένα η ψηφιακή κάρτα εργασίας επεκτείνεται στον κλάδο της ιδιωτικής Υγείας (νοσοκομεία, διαγνωστικά κέντρα, νοσηλευτές, διοικητικό προσωπικό, παραϊατρικά επαγγέλματα, πλην γιατρών), στις τηλεπικοινωνίες, στον καθαρισμό, στις εταιρείες που ασχολούνται με την εύρεση εργασίας, καθώς και σε κομμωτήρια, καθαριστήρια, κέντρα αισθητικής, γραφεία κηδειών, όπως έκανε γνωστό σε συνέντευξή της στον ΑΝΤ1 Η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.
Όπως διευκρίνισε η υπουργός, θα υπάρξει αρχικά μία περίοδος πιλοτικής εφαρμογής του μέτρου προκειμένου να εξοικειωθούν οι εργαζόμενοι και οι εργοδότες στους κλάδους αυτούς, με τη χρήση της, αλλά και προκειμένου να διατυπώσουν τις παρατηρήσεις τους και να γίνουν οι απαραίτητες για κάθε κλάδο προσαρμογές.
«Η κάρτα έχει συμβάλλει καθοριστικά στο να εξυγιανθεί η αγορά εργασίας. Αρκεί να σας πω ότι μόνο πέρυσι είχαμε 2,7 εκατομμύρια υπερωρίες παραπάνω, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Αυτές οι υπερωρίες κάπου ήτανε πριν, άρα είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί; Γιατί πρώτον αυξάνονται οι αποδοχές των εργαζομένων, να αμείβεται ο εργαζόμενος, εμένα αυτό με νοιάζει, να αμείβεται για το χρόνο που δουλεύει. Και δεύτερον εξυγιαίνει πάρα πολύ την αγορά εργασίας. Άρα η κάρτα έρχεται αφενός να προστατεύσει τον εργαζόμενο, αφετέρου να προστατεύσει τον υγιή ανταγωνισμό μεταξύ των επιχειρήσεων».

