Site icon e-Rodos.com

ΕΟΤ: Βαρελά αντί Γκερέκου στο «τιμόνι» του οργανισμού

Νέα πρόεδρος του ΕΟΤ ανακηρύχθηκε η Αγγελική Βαρελά, αντί της απερχόμενης Άντζελας Γκερέκου.

Ειδικότερα, την τοποθέτηση της νέας Προέδρου του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), κυρίας Αγγελικής Βαρελά κατόπιν σχετικής απόφασης της Υπουργού Τουρισμού κας Όλγας Κεφαλογιάννη, μετά την ολοκλήρωση της προβλεπόμενης διαγωνιστικής διαδικασίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου 5062/2023, ανακοίνωσε το υπουργείο Τουρισμού.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ανάληψη της προεδρίας του ΕΟΤ από την Αγγελική (Άντζελα) Βαρελά σηματοδοτεί μια επιλογή υψηλού κύρους για τον Οργανισμό.

Στέλεχος με μακρά και πολυεπίπεδη διαδρομή, η Άντζελα Βαρελά γνωρίζει τον ελληνικό τουρισμό όσο ελάχιστοι, όχι μόνο σε θεωρητικό αλλά κυρίως σε επιχειρησιακό επίπεδο.

Στην πολυετή διαδρομή της έχει υπηρετήσει με αποτελεσματικότητα κρίσιμους τομείς του ΕΟΤ, διαθέτοντας ένα σπάνιο συνδυασμό εμπειρίας, αφοσίωσης, γνώσης και ήθους.

Η τοποθέτησή της αποτελεί αναγνώριση της μακράς της πορείας, πράξη αξιοκρατίας και ταυτόχρονα εγγύηση ηγεσίας με επάρκεια, διορατικότητα και στρατηγική αντίληψη απέναντι στις μεγάλες προκλήσεις της νέας εποχής.

Exit mobile version