Την πεποίθησή του ότι η προετοιμασία του κρατικού μηχανισμού βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο εξέφρασε ο Δήμαρχος Σαντορίνης, Νίκος Ζώρζος, μετά τη σύσκεψη με τους αρμόδιους φορείς, στον απόηχο της «σεισμικής καταγίδας» που συνταρράσει το νησί τις τελευταίες μέρες.
«Το επίπεδο προετοιμασίας του κρατικού μηχανισμού βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο κι αυτό φαίνεται από όλους» είπε ο κ. Ζώρζος και συμπλήρωσε:
«Ψευδής είδηση η κατολίσθηση στην κόκκινη παραλία λόγω του σεισμού – την έχουμε κλειστή εδώ και χρόνια γιατί υποχωρούν τα πρανή. Παρακαλώ να μην μεταδίδονται τέτοιες πληροφορίες».
«Υπάρχει σχετική αισιοδοξία για τη λήξη αυτού του φαινομένου χωρίς συνέπειες» πρόσθεσε ο ίδιος και κατέληξε λέγοντας:
«Το νησί θα ενισχυθεί με επιπλέον αστυνομικούς καθώς έχουν παρατηρηθεί κρούσματα κλοπών. Υπάρχουν κανονικά φαρμακεία που λειτουργούν και το προσωπικό του νοσοκομείου είναι επαρκές».

