Site icon e-Rodos.com

Γ. Χατζημάρκος: “Στην θέση Πασαούτια της Τσαΐρι – Αεροδρομίου αντιμετωπίσαμε την πιο επικίνδυνη βλάβη, χωρίς να κλείσει ο δρόμος ούτε ώρα”

 

Η πιο επικίνδυνη βλάβη που προκάλεσε η θεομηνία “Bora” στη Ρόδο, στη θέση Πασαούτια της επαρχιακής οδού Τσαΐρι – Αεροδρομίου, αντιμετωπίστηκε άμεσα, αποτρέποντας τον κίνδυνο να μείνει το νησί χωρίς έναν από τους βασικότερους οδικούς του άξονες μέσα στην τουριστική περίοδο του 2025.


Σύμφωνα με ανάρτηση του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργου Χατζημάρκου, τα έργα αποκατάστασης προχωρούν πλέον με ταχύτατους ρυθμούς, χωρίς να διακοπεί ούτε για μία ώρα η κυκλοφορία.

Η πρόοδος αυτή, όπως επισημαίνει ο Περιφερειάρχης, αποτελεί κομμάτι της μεγάλης προσπάθειας που εξελίσσεται στο νησί για τη μόνιμη αντιπλημμυρική του θωράκιση.

Στην ανάρτηση του ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου αναφέρει τα εξής:

Καλημέρα.
Στην θέση Πασαούτια της επαρχιακής οδού Τσαΐρι-Αεροδρομίου στην Ρόδο, αντιμετωπίσαμε την πιο επικίνδυνη βλάβη που μας άφησε η θεομηνία Bora. Πιο επικίνδυνη, γιατί εξ αυτής κινδύνευσε η Ρόδος να μείνει χωρίς έναν κεντρικό οδικό άξονα της μέσα στην τουριστική περίοδο του ’25. Τον αντιμετωπίσαμε αυτόν τον κίνδυνο άμεσα και χωρίς η λεωφόρος Τσαΐρι-Αεροδρομίου να κλείσει ούτε ώρα. Σήμερα, τα έργα στην θέση Πασαούτια αυτής της οδού έχουν προχωρήσει πολύ και όπως σε όλα τα μέτωπα που ταυτόχρονα δουλεύουμε, η πρόοδος μας δίνει δύναμη. Δύναμη για την συνέχεια στα αντιπλημμυρικά έργα, στο νησί που ιστορικά δοκιμάζεται περισσότερο απο οποιοδήποτε άλλο απο πλημμυρικά φαινόμενα και στο οποίο το τελευταίο μόνο διάστημα είτε έχουν ήδη ολοκληρωθεί, είτε βρίσκονται σε εξέλιξη τα περισσότερα και μεγαλύτερα αντιπλημμυρικά έργα στην ιστορία του.
Συνεχίζουμε, μόνο με σκληρή δουλειά. Καθημερινά 💪
Καλημέρα!

Exit mobile version