Τη νέα, έκτη αύξηση του κατώτατου μισθού από το 2022, θα εισηγηθούν αύριο στη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, και ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκος Πιερρακάκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα αύξηση, η οποία θα εφαρμοστεί από την 1η Απριλίου, διαμορφώθηκε λαμβάνοντας υπόψη τις δυνατότητες της ελληνικής οικονομίας και των επιχειρήσεων όλων των βαθμίδων, ενώ στόχος παραμένει ο βασικός μισθός να ανέλθει στα 950 ευρώ το 2027.

