Μία εξαιρετικά σημαντική επιτυχία για τη Λέρο καταγράφηκε με την υπογραφή της απόφασης ένταξης νησιωτικών δήμων στο πρόγραμμα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Παρεμβάσεις παροχής πόσιμου νερού και διαχείρισης υδάτων», από τον Υπουργό κ. Σταύρο Παπασταύρου.
Από τα 15 εκατομμύρια ευρώ του ΥΠΕΝ για 9 δήμους, ο δήμος Λέρου εισέπραξε τα 5,6 εκατομμύρια ευρώ

File source: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B9_%CE%9B%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%85.jpeg
