Ο αναπληρωτής περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Αποστόλης Ασπράκης μιλώντας στον Γιάννη Κουμέντο και στην εκπομπή Σέντρα και Φινάλε αναφέρθηκε για το κολυμνητήριο στην Ιαλυσό πως η περιφέρεια έχει εξασφαλίσει χρηματοδότηση 5 εκ. ευρώ για κλειστό κολυμβητήριο ενω ανέφερε ακόμη πως ο δήμος έχει πάψει να έχει την παραχώρηση από την περιφέρεια του συγκεκριμένου , άρα κακώς προχώρησαν σε μελέτη και αναζητούν χρηματοδότηση αφού δεν τους ανήκει . Μίλησε ακόμα και για το δημοτικό στάδιο το οποίο έπρεπε να είναι “κουκλί” αλλά δεν έχει την απαραίτητη προσοχή από την ΔΕΡΜΑΕ.
Αποστόλης Ασπράκης στο prime103,7 “εχουμε χρηματοδότηση 5 εκατομμυρίων για κλειστό κολυμβητήριο”

