Ανακοίνωση της ΔΕΥΑΡ σχετικά με την αποκατάσταση του καταθλιπτικού αγωγού: Μετά από διήμερη μάχη στο κέντρο της πόλης αποκαταστάθηκε η ζημιά στον κεντρικό αγωγό. Η αποκατάσταση του οδοστρώματος θα γίνει τις επόμενες μέρες καθώς τα δύο εργοστάσια που παράγουν ασφαλτόμεγμα θα παράξουν μετά στις 7 Ιανουαρίου όποτε θα θέλαμε να είστε προσεκτικοί. Η ΔΕΥΑΡ ανακοινώνει την κατεπείγουσα δημοπράτηση του έργου του κεντρικού αγωγού και των αντλιοστασίων Ψαρόπουλα Έλλη και να πραγματοποιηθεί ένα έργο ετών που είναι επιτακτική ανάγκη να υλοποιηθεί.
Αποκατάσταση της βλάβης στον καταθλιπτικό αγωγό

