Site icon e-Rodos.com

Αποκατάσταση της βλάβης στον καταθλιπτικό αγωγό

Ανακοίνωση της ΔΕΥΑΡ σχετικά με την αποκατάσταση του καταθλιπτικού αγωγού: Μετά από διήμερη μάχη στο κέντρο της πόλης αποκαταστάθηκε η ζημιά στον κεντρικό αγωγό. Η αποκατάσταση του οδοστρώματος θα γίνει τις επόμενες μέρες καθώς τα δύο εργοστάσια που παράγουν ασφαλτόμεγμα θα παράξουν μετά στις 7 Ιανουαρίου όποτε θα θέλαμε να είστε προσεκτικοί. Η ΔΕΥΑΡ ανακοινώνει την κατεπείγουσα δημοπράτηση του έργου του κεντρικού αγωγού και των αντλιοστασίων Ψαρόπουλα Έλλη και να πραγματοποιηθεί ένα έργο ετών που είναι επιτακτική ανάγκη να υλοποιηθεί.
Exit mobile version