Στην πανελλήνια κινητοποίηση συμμετέχει και ο σύνδεσμος ιδιοκτητών ταξί Ρόδου. Χθες ο νέος πρόεδρος Βασίλης Διακοσταμάτης και μέλη του Δ.Σ. επισκέφθηκαν την Περιφέρεια και το Δήμο Ρόδου όπου επέδωσαν ψηφίσματα με τα αιτήματά τους, μεταξύ των οποίων είναι η χρονική μετάθεση του μέτρου της ηλεκτροκίνησης και η αναπροσαρμογή των κομίστρων.
«O σύνδεσμος ιδιοκτητών ταξί Ρόδου συμμετέχει στην πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση και επισκεφθήκαμε στο πλαίσιο αυτό την Περιφέρεια και το Δήμο όπου δώσαμε ψηφίσματα με τα αιτήματά μας.
Το κύριο αίτημα αφορά την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και την υποχρέωση των αυτοκινητιστών να αλλάξουν τα πετρελαιοκίνητα οχήματα σε ηλεκτρικά μέτρο που τίθεται σε εφαρμογή από το νέο έτος. Αυτό το μέτρο όπως αντιλαμβάνεστε συνεπάγεται μεγάλο κόστος και δεν είναι εφικτό να γίνει τόσο γρήγορα. Γι’ αυτό και η ομοσπονδία ζητά παράταση μέχρι το 2035. Και όταν μιλάμε για ηλεκτροκίνηση, πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι δεν υπάρχουν οι αναγκαίες υποδομές, οι σταθμοί ανεφοδιασμού. Τα ταξί δουλεύουν 20 ώρες το 24ωρο κατά τη θερινή σεζόν. Δεν είναι εφικτός η φόρτιση των οχημάτων σε αυτό το 20ωρο. Θα πρέπει να υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού σε λιμάνια, αεροδρόμια, πιάτσες ταξί ώστε να μπορεί να εφαρμοστεί απρόσκοπτα αυτό το μέτρο. Στη Ρόδο υπάρχουν αυτή τη στιγμή μόνο δύο ηλεκτρικά ταξί, τα οποία τα λειτουργούν οι ιδιοκτήτες μόνο χωρίς οδηγό», δήλωσε ο κ. Διακοσταμάτης, ενώ σχετικά με την αναπροσαρμογή των κομίστρων σημείωσε τα εξής:
«Λόγω του πληθωρισμού, έχουν εκτοξευθεί τα πάντα στα ύψη. Η ομοσπονδία μας ζητά την αναπροσαρμογή του κομίστρου κατά 12-13% έτσι ώστε να μπορούμε και εμείς να ανταπεξέλθουμε οικονομικά, καθώς και οι τιμές των καυσίμων συνεχώς αυξάνονται αλλά και το κόστος συντήρησης των οχημάτων».
Τέλος σχετικά με την έκβαση της τουριστικής σεζόν, ο κ. Διακοσταμάτης ανέφερε τα εξής: «Η σεζόν ήταν καλή. Στην αρχή ξεκινήσαμε κάπως νωχελικά. Από τον Ιούλιο και μέχρι τέλος Οκτωβρίου τα πράγματα κύλησαν πολύ καλά. Ευελπιστούμε ότι και η επόμενη θα είναι εξίσου πετυχημένη».
Σημειώνεται ότι η απεργιακή κινητοποίηση η οποία ξεκίνησε χθες, συνεχίζεται και σήμερα. Υπάρχουν όμως ταξί «υπηρεσίας» για την εξυπηρέτηση των πολιτών σε περιπτώσεις ανάγκης.

