Site icon e-Rodos.com

Αντιδράσεις για το ενδεχόμενο κλείσιμο της Νέας Αγοράς: «Να βρεθεί λύση χωρίς να πληρώσουν το τίμημα οι καταστηματάρχες»

Αντιδράσεις στους εμπορικούς κύκλους του νησιού έχει προκαλέσει το ενδεχόμενο να κλείσει το συγκρότημα της Νέας Αγοράς κατά τη διάρκεια της τουριστικής σεζόν, με το επιχείρημα ότι πρέπει να προχωρήσουν οι εργασίες ανακαίνισης. Μια τέτοια εξέλιξη θα οδηγούσε τους εναπομείναντες ενοικιαστές-καταστηματάρχες σε καθεστώς αναγκαστικής αδράνειας, πλήττοντας σοβαρά τη δραστηριότητά και το εισόδημά τους.

Μιλώντας στο E-Rodos, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ρόδου, Κωνσταντίνος Σπανός, τόνισε ότι είναι απαράδεκτο οι καταστηματάρχες να επωμίζονται το βάρος της καθυστέρησης του έργου, ενώ δεν φέρουν καμία ευθύνη και μάλιστα χωρίς να έχει υπάρξει προηγούμενη συμφωνία για το κλείσιμο του συγκροτήματος.

«Μία απόφαση για το κλείσιμο των καταστημάτων κατά την επερχόμενη τουριστική περίοδο, θα αποτελέσει κόλαφο για τις επιχειρήσεις και θα είναι καταστρεπτική για τους επιχειρηματίες οι οποίοι εδώ και χρόνια λειτυργούν με αυτοθυσία τα καταστήματά τους στη Νέα Αγορά, έχοντας εκπληρώσει στο ακέραιο τις υποχρεώσεις τους και τις καταβολές ενοικίων, τελών και ότι άλλο απαιτείται. Οι καταστηματάρχες έχουν βάλει πλάτη στη διατήρηση του μνημείου όλα αυτά τα χρόνια και στις εργασίες που γίνονται. Δε νοείται, ενώ έχει συμφωνηθεί ένα κατασκευαστικό πλαίσιο, να αθετούνται τα μνημόνια συνεργασίας και ότι έχει υπογραφεί ως μη ισχύοντα πόσο μάλλον όταν όλα αυτά ακούγονται από χείλη ατόμων με σχετικές γνώσεις.

Εάν υπάρχουν καθυστερήσεις στο έργο πρέπει να βρεθούν οι βέλτιστες λύσεις έτσι ώστε να προχωρήσουν οι διαδικασίες σύμφωνα με όσα έχουν σχεδιαστεί και ο καθένας να αναλάβει το μερίδιο των ευθυνών που του αναλογεί. Αυτό αφορά τον εργολάβο και τη διοίκηση…», είπε ο κ. Σπανός και συμπλήρωσε ότι:

«Δεν μπορεί οι επιχειρήσεις να επωμίζονται τις καθυστερήσεις που υπάρχουν στα χρονοδιαγράμματα. Κάποια στιγμή πρέπει να το καταλάβουμε αυτό το πράγμα.

Οι ενοικιαστές καταβάλουν ενοίκια. Αν κλείσουν τα καταστήματα θα εισπράττει ο δήμος ενοίκια για να χρηματοδοτεί το έργο; Όλα αυτά πρέπει να μπουν σε ένα πλαίσιο συνεργασίας, συνεννόησης και λογικής και να βρεθεί η βέλτιστη δυνατή λύση που είναι αυτή η οποία είχε συμφωνηθεί στη σύσκεψη που είχε πραγματοποιηθεί μεταξύ του εργολάβου, των καταστηματαρχών και του δημάρχου».

Exit mobile version