Από το Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2025 ανοίγουν τα ελαιοτριβεία στα νησιά της Δωδεκανήσου, σηματοδοτώντας την έναρξη της ελαιοκομικής περιόδου.
Όπως ανακοίνωσε ο αντιπεριφερειάρχης πρωτογενούς τομέα Φιλήμονας Ζαννετίδης, τα ελαιοτριβεία σε Ρόδο, Κω, Κάλυμνο, Λέρο, Τήλο και Κάρπαθο θα μπορούν να υποδέχονται την πρώτη παραγωγή ελαιολάδου της νέας σεζόν.

