Site icon e-Rodos.com

Αλέξανδρος Κολιάδης για τη φωτιά στον Αίθωνα: «Το μέρος και ο τρόπος δίνουν στοιχεία εμπρησμού Μας περιμένει ένα εξαιρετικά δύσκολο καλοκαίρι »

“Η επιτυχημένη διαχείριση για την κατάσβεση της πυρκαγιάς στον Αίθωνα, οφείλεται πάνω απ΄όλα στους άνδρες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και στους εθελοντές, τους οποίους ευχαριστώ εκ μέρους όλων των συμπολιτών μας” αυτό τονίζει μεταξύ άλλων με ανάρτηση του στα social media ο δήμαρχος Ρόδου Αλέξανδρος Κολιάδης  για την φωτιά που ξέσπασε λίγο μετά τις 10 το βράδυ του Σαββάτου στην περιοχή του Αίθωνα  και ανέφερε ότι ο τρόπος, αλλά και το σημείο που ξεκίνησε η φωτιά γεννά υποψίες για εμπρησμό.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει “Ιδιαίτερες ευχαριστίες οφείλουμε στην Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας στην Αθήνα και στον Υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Vassilis Kikilias για τα άμεσα αντανακλαστικά.
Η πρότυπη διαχείριση για την κατάσβεση της πυρκαγιάς του περασμένου Σαββάτου, δεν αφήνει περιθώρια για εφησυχασμό. Απαιτεί εγρήγορση και επαγρύπνηση όλων μας, για να μην ξαναζήσουμε τις εφιαλτικές στιγμές του 2023.
Μας περιμένει ένα εξαιρετικά δύσκολο καλοκαίρι. Βιώνουμε ήδη τις επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης. Ζήσαμε έναν χειμώνα με ελάχιστες βροχές και αναμένουμε μια πολύ ζεστή θερινή περίοδο.
Ως Δημοτική Αρχή Ρόδου διαμορφώνουμε συγκεκριμένο πλαίσιο παρεμβάσεων, τόσο σε επίπεδο νομοθετικών αλλαγών, όσο και ενίσχυσης του ρόλου της κοινωνίας των πολιτών”

 

Ο δήμαρχος Ρόδου, Αλέξανδρος Κολιάδης, μίλησε στο δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ3 και ανέφερε ότι ο τρόπος, αλλά και το σημείο που ξεκίνησε η φωτιά γεννά υποψίες για εμπρησμό.

«Το σημείο ήταν δύσκολο, όπως και η ώρα. Αυτή τη στιγμή η φωτιά έχει σβήσει, αλλά μέχρι αυτή την ώρα στο σημείο υπάρχει δύναμη για επιφυλακή. Επιχείρησαν 48 πυροσβέστες; και 9 άτομα της ΕΜΟΔΕ. Έχουμε κάνει αρκετά βήματα μπροστά, μετά το τραγικό περσινό καλοκαίρι, που μας κόστισε και ακόμα μας κοστίζει πάρα πολύ. Ό,τι αφορά τους κανόνες και την πολιτική προστασία, χθες ήταν ένα κρας τεστ, δύσκολο, αλλά πετυχημένο, η περιφέρεια, ο δήμος, τα οχήματα αλλά κυρίως και ο συντονισμός με την πολιτική προστασία κεντρικά στην Αθήνα. Ήταν πολύ καλός ο συντονισμός. Δεν κρύβω ότι το μέρος και ο τρόπος μας ανησυχεί, δίνουν στοιχεία εμπρησμού, λυπάμαι που το λέω, όταν μιλάμε για δύο εστίες σε μία δύσβατη περιοχή που οι άνεμοι κινούνταν με τέτοιο τρόπο που θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα, μας προβληματίζει πολύ. Έχουμε μπροστά μας ένα θερμό και δύσκολο καλοκαίρι και πρέπει να είμαστε σε ετοιμότητα. Ευχαριστώ και τους εθελοντές που για ακόμη μία φορά ήταν εκεί», όπως είπε μεταξύ άλλων.

Exit mobile version